środa, 11 listopada 2009

Heloooooł
powrocilismy z deutschlandii
Nie mam pojęcia jak to się pisze
A więc tak Powróciliśmy i mamy oczywiście kilka spostrzezeń, które chyba troche i nas zaskoczyły
Hihi okazalo sie ze mieszkają tam bardzo mili ludzie, nie wiem czemu mnie to zaskoczylo Choc język jest hardcorowy Ale mili Państwo Jak oni się tam bawią!!!! To mnie zaskoczyło ogromnie Jakos mi sie wydawalo ze to naród jakis taki sztywny pewnie przez to uporządkowanie ich, które swoją drogą naprawde było bardzo widać ale bardzo pozytywnie
No i spostrzezenie nr 2 mają zajebiste drogi co jest strasznie odczuwalne zwlaszna jak sie juz wjedzie do Polski No ale Ameryki tu nie odkrylam Wiedzialam ze tak jest Ale nie wiedzialam ze az taka jest różnica widoczna


przeczytalam to co napisalam i chyba składnia mi kuleje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz